Uitslag moties vreemd 3-3-22

Afgelopen donderdag (3-3-22) heeft de PVV tijdens de raadsvergadering de bijgevoegde moties ingediend.

ย
๐‘๐ž๐š๐œ๐ญ๐ข๐ž ๐จ๐ฉ ๐ฌ๐ญ๐ž๐ฆ๐ฆ๐ข๐ง๐  ๐ฆ๐จ๐ญ๐ข๐ž ๐ฎ๐ข๐ญ๐ฌ๐ฅ๐ฎ๐ข๐ญ๐ข๐ง๐ :
Laat u dit eens goed tot u doordringen: zoals u kunt zien zijn alle andere partijen het met elkaar eens dat u als burger gechanteerd mag worden. De bijna 3000 PVV-stemmers in Achtkarspelen van vorig jaar maart, mogen uitgesloten worden. De mening van kritische, andersdenkende burgers, die niet mee willen gaan met het kartel (zo doet weer eens blijken) van alle andere partijen, mag uitgesloten worden.
ย
๐‘๐ž๐š๐œ๐ญ๐ข๐ž ๐จ๐ฉ ๐ฌ๐ญ๐ž๐ฆ๐ฆ๐ข๐ง๐  ๐ฆ๐จ๐ญ๐ข๐ž ๐ซ๐ž๐Ÿ๐ž๐ซ๐ž๐ง๐๐š:
De stemmingsuitslag op deze motie laat zien dat de machtspartijen het oude systeem โ€“ dat nog dateert uit het trekschuittijdperk โ€“ willen behouden. Ondanks dat de motie slechts oproept tot een onderzoek, zijn de partijen op voorhand al bang dat de kiesgerechtigde burger te veel invloed krijgt. Het laat ook zien dat de mooie woorden over burgerinspraak in bijna alle verkiezingsprogramma's, gewoon puur kiezersbedrog is.
ย
Voor de PVV waren deze moties ook bedoeld om de andere partijen kleur te laten bekennen, een soort van lakmoesproef dus. Met de uitslag van deze moties zijn we nog zekerder van onze zaak.
ย
๐™ˆ๐™–๐™–๐™ง ๐™ฌ๐™–๐™ฉ ๐™ซ๐™ž๐™ฃ๐™™๐™ฉ ๐™ช? ๐™ƒ๐™š๐™—๐™—๐™š๐™ฃ ๐™—๐™ช๐™ง๐™œ๐™š๐™ง๐™จ ๐™ฌ๐™š๐™ก ๐™š๐™˜๐™๐™ฉ ๐™ฏ๐™š๐™œ๐™œ๐™š๐™ฃ๐™จ๐™˜๐™๐™–๐™ฅ?
ย
Op 16 maart krijgt u in ieder geval de kans om in Achtkarspelen een begin te maken met รฉchte democratie. #stemPVVย